Transport gratuit

Garanție

Noi, la Abitarecasa, comercializăm numai produse de calitate, motiv pentru care oferim o garanție de 36 de luni pentru întregul nostru sortiment de articole pentru baie.

Cum Funcționează

Cum Funcționează?

Pentru a solicita reparația sau înlocuirea în garanție, contactați serviciul nostru pentru clienți, întotdeauna gata să vă asiste.

Vă rugăm să semnalați problema și printr-un e-mail oficial, în care explicați detaliile evenimentului neplăcut și atașați fotografii ale produsului deteriorat, pentru a ne ajuta să propunem o soluție adecvată nevoilor dumneavoastră.

Pentru a certifica data de începere a acoperirii garanției, factura sau nota de livrare vor fi luate în considerare.

Garanția banii înapoi

Garanția Banii Înapoi 

Cu toții avem dreptul să ne răzgândim. Din acest motiv, garanția de returnare a banilor, oferită de AbitareCasa și valabilă 30 de zile vă asigură că puteți returna orice produs prin exercitarea dreptului de retragere și veți fi rambursat pentru suma totală plătită.

Dreptul de retragere constă în posibilitatea consumatorului de a returna produsul achiziționat și de a obține, prin lege, rambursarea cheltuielilor efectuate, în termen de 14 zile de la livrare.

Suntem atât de siguri că produsele noastre nu vă vor dezamăgi, încât am decis să extindem acest drept la 30 de zile de la data cumpărării!

Singurele cheltuieli care vă vor fi atribuite vor fi costurile de expediere a produsului, cu excepția perioadelor în care AbitareCasa vă oferă pachete promoționale cu transport gratuit.

Vreți să faceți un retur? Contactați serviciul nostru pentru clienți la info@abitarecasa.ro

Atenție, dreptul de retur se pierde total dacă produsul returnat nu este intact sau dacă se constată:
a) lipsa ambalajului original;
b) absența elementelor integrale ale produsului (accesorii, manuale de instrucțiuni etc.);
c) deteriorarea produsului din alte motive decât transportul.
d) instalarea produsului

Nerespectarea ridicării produselor de către client va fi înțeleasă ca un exercițiu de facto al dreptului de retur, iar bunurile vor fi reținute de Abitarecasa SRL, fără costuri pentru consumator.

Pentru o cerere de reparație sau înlocuire a unui produs aflat în garanție, Serviciul Clienți vă stă întotdeauna la dispoziție pe e-mail, la adresa info@abitarecasa.ro, sau telefonic, la numărul 0730563215. 

Dacă este posibil, atasați la cererea de contact poze care să ateste dauna, pentru a ne ajuta să identificăm, cât mai curând, problema și să vă propunem cea mai bună soluție, adecvată nevoilor dumneavoastră.

Pentru a certifica data de începere a garanției, factura sau nota de livrare vor fi luate în considerare. 

Transportul Asigurat

Pentru a proteja cel mai bine consumatorul, toate transporturile noastre sunt acoperite de asigurări de transport. Orice daune constatate trebuie raportate în termen de cel mult 7 zile efective de la data primirii bunurilor.

În momentul livrării pot apărea trei cazuri:
• Fără daune
• Daunele nu sunt vizibile
• Daune vizibile

Din acest motiv, vă recomandăm întotdeauna să acceptați mărfurile punând semnătura dvs. pe avizul de livrare al curierului, alături de mențiunea „Accept sub rezerva controlului”, specificând, totodată, motivul rezervei (ambalaje sparte, ambalaje zdrobite, ambalaje deteriorate, ambalaje rupte, perforate, daune evidente ale produsului, etc.).

AMBALAJUL

Pacchi pronti per la spedizioneToate produsele achiziționate de pe Abitarecasa sunt pregătite pentru expediere cu cea mai mare atenție, cu ambalaje adecvate tipului de produs și capabile să evite deteriorarea în timpul transportului.

Produsele sunt plasate într-o primă cutie de carton, foarte rezistentă și capabilă să ofere o primă protecție. Acestea sunt apoi plasate într-o a doua cutie de carton armat care poate purta marca Kiamami Valentina, pentru a fi mai ușor recunoscută.

Acest pachet este, de regulă, plasat pe un palet din carton cu întăritură ce poate fi echipat cu 4 picioare din plastic reciclat pentru a facilita încărcarea și descărcarea pachetului, evitând astfel așezarea acestuia direct pe sol.

Nu numai mobilierul, ci și cabinele de duș, oglinzile și cădițele de duș sunt ambalate în cutii de protecție adecvate pentru protejarea integrității acestor produse.

Mai mult, ambalajele utilizate sunt ecologice și pot fi reciclate cu ușurință.