Transport gratuit

Termeni și condiții

Art. 1 - Dispoziții generale

1. Utilizatorul care navighează în această zonă accesează Abitarecasa, accesibil prin adresa URL: www.abitarecasa.ro/conditii. Navigarea și transmiterea unei comenzi de cumpărare pe site implică acceptarea Condițiilor și a Politicilor de protecție a datelor adoptate de site-ul respectiv, indicate în acesta.

2. Aceste Condiții Generale de Vânzare se aplică vânzării de produse cu referire exclusivă la achizițiile efectuate pe site. Aceste prevederi se completează și cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, de către

Societatea Abitarecasa S.R.L.
Sediu: Str. Unirii, nr. 78, Orăștie, jud. Hunedoara
CUI: 43753533
Înscrisă la Registrul Comerțului sub nr. J20/769/21.05.2021

3. Utilizatorul este obligat, înainte de a accesa produsele furnizate de site, să citească aceste Condiții Generale de Vânzare care sunt acceptate, în general și fără echivoc, în momentul cumpărării.

4. Utilizatorul înregistrat este invitat să descarce de pe site, iar ceilalți utilizatori pe e-mail și să tipărească o copie a formularului de cumpărare și a acestor Condiții Generale de Vânzare ale căror clauze Abitarecasa își rezervă dreptul de a le modifica unilateral și fără nicio notificare prealabilă.

5. Abitarecasa   este o marcă înregistrată la nivel european sub nr. 570/14.07.2021, nr. ieșire 1545/14.07.2021. Abitarecasa SRL deține drepturi de autor și de folosință asupra întregului conținut al site-ului www.abitarecasa.ro – text și imagini. Orice eventuală încălcare a acestora poate fi sesizată, de către oricine, la adresa info@abitarecasa.ro


Art. 2 – Obiectul

1. Aceste Condiții Generale de Vânzare reglementează oferta, transmiterea și acceptarea comenzilor de cumpărare de produse de pe Abitarecasa și nu reglementează, în schimb, furnizarea de servicii sau vânzarea de produse de către terți, diferiți de vânzător, care pot fi prezenți pe același site prin intermediul linkurilor, bannerelor sau alte linkuri HTML.

2. Înainte de a plasa comenzi și de a cumpăra produse și servicii de la diferite persoane, vă sugerăm să verificați condițiile de vânzare ale acestora.


Art. 3 - Încheierea contractului

1. Pentru a încheia contractul de cumpărare, va fi necesar să completați formularul în format electronic și să îl trimiteți urmând instrucțiunile respective.

2. Formularul conține trimiterea la Condițiile Generale de Vânzare, imaginile fiecărui produs cu prețul aferent, mijloacele de plată care pot fi utilizate, metodele de livrare a produselor achiziționate și costurile cu expedierea și livrarea lor, o mențiune cu privire la condițiile pentru exercitarea dreptului de retragere; metodele și timpii de returnare a produselor achiziționate.

3. Înainte de încheierea contractului, vi se va cere să confirmați că ați citit Condițiile Generale de Vânzare, inclusiv informațiile privind dreptul de retragere și prelucrarea datelor cu caracter personal.

4. Contractul se încheie atunci când vânzătorul primește formularul completat de utilizator, după verificarea corectitudinii datelor conținute în acesta.

5. Cumpărătorul va fi obligat să plătească prețul în momentul finalizării procedurii de transmitere a comenzilor online. Acest lucru se va realiza făcând clic pe butonul „FINALIZEAZĂ COMANDA” la terminarea procedurii.

6. Imaginile și descrierile din fiecare Fișă a produsului reproduc caracteristicile produselor cât mai fidel posibil, dar trebuie întotdeauna înțelese ca orientative. În sensul contractului de cumpărare, vor prevala descrierile Fișelor produsului conținute în Comanda de cumpărare a Produselor, transmisă de Client. Se înțelege că imaginea care însoțește descrierea unui produs poate să nu fie perfect reprezentativă pentru caracteristicile sale, ci poate diferi ușor chiar dacă este reprodusă în studiourile fotografice, tonul variază în funcție de tipul de lumină utilizată în studio „lumină caldă / lumină rece / distanța dintre produs și iluminatul înconjurător și tipul de fotocameră utilizată.

7. Clientul, înainte ca Vânzătorul să efectueze expedierea, poate anula comanda printr-o notificare transmisă în timp util la adresa info@abitarecasa.ro și contactând ulterior echipa noastră la numărul 0730 563 215.

8. Odată încheiat contractul, vânzătorul preia comanda pentru procesarea ei.


Art. 4 - Utilizatori înregistrați

1. La completarea procedurilor de înregistrare, utilizatorul se angajează să urmeze instrucțiunile de pe site și să furnizeze corect și veridic datele sale personale.

2. Utilizatorul poate înregistra și un cont și în acest caz va primi un e-mail de confirmare pe e-mailul furnizat de acesta. Confirmarea trebuie comunicată în termen de cel mult 10 zile. După această perioadă, în lipsa confirmării, Abitarecasa va fi eliberată de orice angajament față de utilizator.

3. Confirmarea va exonera Abitarecasa de orice responsabilitate cu privire la datele furnizate de utilizator. Utilizatorul se obligă să informeze prompt Abitarecasa cu privire la orice modificare a datelor sale, comunicate în orice moment.

4. Dacă utilizatorul comunică date inexacte sau incomplete sau chiar dacă există o contestație a părților interesate cu privire la plățile efectuate, Abitarecasa va avea dreptul să nu activeze sau să suspende serviciul până la remedierea deficiențelor aferente.

5. Cu ocazia primei cereri de activare a unui profil de către utilizator, Abitarecasa îi va atribui acestuia numele de utilizator și parola. Acesta din urmă recunoaște că aceste date de identificare constituie sistemul de validare a accesului utilizatorului la Servicii și singurul sistem adecvat pentru identificarea utilizatorului, că faptele efectuate prin acest acces îi vor fi atribuite și vor avea efect obligatoriu față de acesta.

6. Utilizatorul se obligă să păstreze secretul datelor sale de acces și să le păstreze cu grija și diligența cuvenită și să nu le transmită, nici temporar, unor terțe părți.

Art. 5 - Disponibilitatea produselor

1. Disponibilitatea produselor se referă la disponibilitatea reală în momentul în care cumpărătorul plasează comanda. Această disponibilitate trebuie totuși considerată pur orientativă, deoarece, datorită prezenței simultane pe site a mai multor utilizatori, produsele ar putea fi vândute altor clienți înainte de confirmarea comenzii.

2. Chiar și după trimiterea e-mailului de confirmare a comenzii, pot exista cazuri de indisponibilitate parțială sau totală a mărfii. În acest caz, comanda va fi corectată automat odată cu eliminarea produsului indisponibil și cumpărătorul va fi informat imediat prin e-mail.

3. În cazul în care cumpărătorul solicită anularea comenzii, reziliind contractul, Abitarecasa va rambursa suma plătită în termen de 30 de zile de la momentul în care a luat cunoștință de decizia cumpărătorului de a rezilia contractul.


Art. 6 - Produse oferite

1. Abitarecasa S.R.L. comercializează:

Mobilier, corpuri de baie, cabine de duș, oglinzi de baie, căzi și accesorii pentru baie.

2. Oferta este detaliată pe site-ul nostru, la link-ul: https://www.abitarecasa.ro/


Art. 7 - Modalitate de plată și prețuri

1. Prețul produselor va fi cel indicat din timp în timp pe site, cu excepția cazului în care există o eroare evidentă.

2. În cazul unei erori, AbitareCasa va anunța cumpărătorul cât mai curând posibil, permițând confirmarea comenzii la suma corectă sau anularea ei. În niciun caz, AbitareCasa nu va fi obligată să furnizeze ceea ce este vândut la prețul inferior indicat în mod eronat.

3. Prețurile site-ului includ TVA și nu includ costurile de expediere. Prețurile pot fi modificate în orice moment. Modificările nu afectează comenzile pentru care a fost deja trimisă o confirmare a comenzii.
4. Odată selectate produsele dorite, acestea vor fi adăugate în coș. Este suficient să urmați instrucțiunile de cumpărare, introducând sau verificând informațiile solicitate în fiecare etapă a procesului. Detaliile comenzii pot fi modificate înainte de plată.

5. Plata se poate face prin:

Carduri de credit - platforma online, transfer bancar, sau ramburs (dacă valoarea nu depășește, în general, 10000 RON pentru persoanele fizice și 5000 RON pentru persoanele juridice).

Art. 8 - Livrarea

1. Abitarecasa efectuează expedieri exclusiv interne, pe întreg teritoriul României.

2. Abitarecasa va efectua livrări doar la adresa de domiciliu a utilizatorului, furnizată în momentul cumpărării. Livrarea are loc pe marginea drumului. Nu se fac livrări în interiorul casei sau la etaj, cu excepția cazului în care este convenit în scris.

3. Livrarea se face, în general, în termen de 10 zile de la primirea plății sau, dacă nu este specificată nicio dată de livrare, în termenul estimat la selectarea metodei de livrare dar, în orice caz, în termen de maximum treizeci de zile.

4. Dacă livrarea nu este posibilă, comanda va fi trimisă la depozit. În acest caz, o notificare va specifica locul în care se află comanda și modalitatea de stabilire asupra unei noi livrări.

5. Dacă nu puteți fi prezent la locul de livrare la ora convenită, vă rugăm să ne contactați din nou pentru a stabili o nouă dată de livrare.

6. Dacă livrarea nu poate avea loc din motive neimputabile nouă, după treizeci de zile de la data la care comanda este disponibilă pentru livrare, vom presupune că intenționați să denunțați contractul.

7. Ca urmare a rezilierii, sumele vor fi returnate, inclusiv costurile de livrare, cu excepția eventualelor costuri suplimentare care decurg din alegerea unei metode de livrare, altele decât metoda obișnuită oferită fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în termen de 30 zile de la data rezilierii contractului. Transportul datorat rezilierii contractului poate avea costuri suplimentare care vor fi suportate de cumpărător.

8. Costurile de expediere sunt achitate de către cumpărător și sunt evidențiate în mod explicit în momentul plasării comenzii.

9. Este obligația Clientului să verifice condițiile produselor care îi sunt livrate. Clientul își asumă riscul de nelivrare sau deteriorare a produselor comandate, din motive care nu pot fi atribuite Vânzătorului, doar atunci când Clientul, sau un terț desemnat de acesta și care este altul decât transportatorul, intră fizic în posesia acestor produse. La livrarea bunurilor, este responsabilitatea Clientului să verifice dacă ambalajul este intact, nu este deteriorat, umed sau modificat, chiar și în cazul sistemelor de închidere (verificarea calității). Orice daună trebuie raportată imediat curierului care efectuează livrarea (acceptarea mărfurilor cu o rezervă prudentă care trebuie înscrisă în documentul de transport al curierului: Ex: „cutie ruptă sau perforată”, „cutie deschisă”, „cutie deteriorată” etc.).

10. În cazul în care pachetul prezintă semne evidente de deteriorare sau modificare, Clientului i se recomandă să anunțe cu promptitudine Serviciul Clienți. În orice caz, garanția legală de conformitate și, dacă este cazul, normele privind dreptul de retragere rămân valabile.

11. În cazul în care Produsul a fost deteriorat în timpul transportului, Clientul trebuie să semnaleze imediat acest lucru curierului și să anunțe vânzătorul prin e-mail în termen de 7 zile, detaliind daunele suferite de produs. În plus, pentru a beneficia de asigurarea inclusă în preț, orice daună trebuie raportată în termen de maxim 7 zile lucrătoare de la primirea mărfii la următoarea adresă info@abitarecasa.ro sau prin scrisoare recomandată la adresa: Abitarecasa SRL, str. DE, nr. 1668, Sebeș, 515800, jud. Alba.

12. În orice caz, la momentul livrării, Produsele trebuie verificate de către Client pentru a se asigura că corespund articolelor comandate și că nu prezintă defecte de fabricație sau alte defecte de conformitate. În plus față de garanțiile specifice care sunt eventual furnizate Clientului împreună cu Produsul livrat, la vânzarea Produselor cumpărate de pe Site se aplică și garanțiile legale prevăzute de legislația românească.


Art. 9 – Transmiterea riscului

1. Riscurile legate de produse vor fi transmise cumpărătorului din momentul livrării. Proprietatea asupra produselor este considerată dobândită de îndată ce se primește plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru acestea, inclusiv costurile de expediere, sau în momentul livrării, dacă plata are loc ulterior.


Art. 10 - Garanție și conformitate comercială

1. Vânzătorul este responsabil pentru orice defect al produselor oferite pe site, inclusiv neconformitatea articolelor cu produsele comandate, în conformitate cu prevederile legislației românești.
2. În cazul în care cumpărătorul a încheiat contractul în calitate de consumator sau orice persoană fizică care acționează pe site în scopuri care nu au legătură cu nicio activitate comercială sau profesională desfășurată, această garanție este valabilă cu condiția ca defectul să apară în termen de 36 de luni de la data livrării produse, cumpărătorul să prezinte o reclamație oficială cu privire la defecte în termen de maxim 2 luni de la data la care defectul a fost descoperit de acesta și formularul de returnare online să fie completat corect.

3. În caz de neconformitate, cumpărătorul care a încheiat contractul în calitate de consumator va avea dreptul la refacerea conformității produselor, în mod gratuit, prin reparație sau înlocuire, sau printr-o reducere corespunzătoare de preț sau rezilierea contractului aferent bunurilor contestate și restituirea ulterioară a prețului.

4. Toate costurile de returnare a produselor defecte vor fi suportate de vânzător.


Art. 11 - Retragere

1.În conformitate cu prevederile legale în vigoare, OUG 34/2014, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din achiziție fără nicio penalitate și fără a specifica motivul în termen de 14 zile calendaristice.

2. Abitarecasa prelungește acest termen de la 14 la 30 de zile și, prin urmare, va fi posibil ca cumpărătorul să se retragă din contractul de cumpărare până la expirarea acestui termen, începând cu ziua următoare zilei de primire a produselor cumpărate online.

3. În cazul achizițiilor multiple efectuate de cumpărător cu o singură comandă și livrate separat, termenul de 30 de zile începe de la data primirii ultimului produs.

4. Utilizatorul care intenționează să își exercite dreptul de retragere din achiziție îl poate face accesând secțiunea dedicată acestui lucru de pe site-ul Abitarecasa, cu crearea unui dosar. De asemenea, mai poate fi comunicat prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa:

Abitarecasa SRL
str. DE 1668, nr. 4, Sebeș
515800, jud. Alba
România

Un model de formular de retragere poate fi găsit aici. Formularul de retur are scop orientativ si nu este obligatoriu.

5. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, definite in art 2, pct.1 al OUG 34/2014.
Clientul este responsabil de costul direct al returnării produselor și de integritatea produsului până la intrarea acestuia in posesia magazinului. Costul aproximativ este estimat la maximum 10lei/kg.
De asemenea, clientul este responsabil de diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor, legea 249/2015 necondiționand clientul la returnarea produselor achizitionate in ambalajul original. 

Pentru exercitarea dreptului de retragere, clientul trebuie sa informeze vânzătorul utilizând o declarație neechivocă, spre exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. Datele noastre sunt:

Abitarecasa SRL
str. DE 1668, nr. 4, Sebeș

515800, jud. Alba

România

info@abitarecasa.ro

Telefon 0730563215

6. Bunurile trebuie returnate către:

Abitarecasa SRL
str. DE 1668, nr. 4, Sebeș

515800, jud. Alba
România

7. Bunurile trebuie returnate intacte, fără să fi fost utilizate sau asamblate, instalate, în ambalajul original, cu toate componentele sale și împreună cu documentația fiscală atașată. Fără a aduce atingere dreptului de verificare a condițiilor expuse mai sus, site-ul va rambursa contravaloarea produselor care fac obiectul retragerii într-o perioadă maximă de 30 de zile, împreună cu eventualele costuri de expediere.

Nu pot fi returnate produsele care:

· au facut obiectul unei comenzi speciale

· au fost distinct personalizate la cererea consumatorului

· au fost confecționate dupa specificațiile consumatorului (ex: nuanțarea produsului în culoarea dorită de client)

· prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură

· au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile si eticheta integre.

· sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzatoare repunerii în vânzare

8. Site-ul va efectua rambursarea utilizând aceeași metodă de plată aleasă de cumpărător în timpul achiziției. În cazul plății efectuate prin transfer bancar și dacă cumpărătorul intenționează să își exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să furnizeze coordonatele bancare: IBAN, SWIFT și BIC necesare pentru rambursare.

9. Dacă aveți o reclamație împotriva Abitarecasa în urma achiziționării unui produs sau serviciu și nu a fost posibilă soluționarea acesteia contactând Serviciul nostru Clienți, amintiți-vă că aveți posibilitatea să o trimiteți prin intermediul platformei ODR (Platforma pentru soluționarea online a litigiilor) gestionată de Comisia Europeană. Platforma este disponibilă aici:

 https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Program de lucru, livrari, termene


- o comanda poate fi plasată în orice moment, dar perioada de procesare este de Luni pana Vineri, în intervalul orar 8-16.30, exceptând sărbătorile legale.
- produsele disponibile în magazinul online sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat cu care Abitarecasa a încheiat contract
- termenul de livrare pentru produse este de 72 de ore din momentul confirmării livrării.
- livrările fizice se efectuează door to door, prin serviciul de curierat rapid

Întrucât serviciul de livrări este extern și, deci, independent de Abitarecasa, pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii. În acest caz, Abitarecasa nu își asumă nicio răspundere în numele firmelor de curierat.

Abitarecasa SRL își asumă responsabilitatea în privința livrării produselor comandate de cumpărător. Riscul pieirii bunului se transferă la cumpărător în momentul predării efective a bunului.

Obligațiile cumpărătorului

- cumpărătorul se obligă să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, în caz contrar existând posibilitatea refuzării comenzilor;
- cumpărătorul se obligă să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 7 zile de la data sesizării acestora printr-un email adresat administratorului;
- cumpărătorul se obligă să accepte TERMENII SI CONDIȚIILE firmei odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

 Obligațiile vânzătorului

- vânzătorul se obligă să pună la dispoziția utilizatorilor gratuit informatii profesionale cu privire la produsele si serviciile sale. Conținutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora afișate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori. Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare. în funcție de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.
- vânzătorul se obligă să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- vânzătorul se obligă să livreze produsele în cel mult 30 zile de la confirmarea comenzii, dacă acestea sunt în stoc;
- vânzătorul se obligă să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea `Confidențialitate`, parte integrantă din TERMENI SI CONDIȚII.


Art. 12 – Limitele răspunderii

1. În afară de cazurile de abatere deliberată sau neglijență gravă, Vânzătorul nu este în niciun fel răspunzător față de Client pentru daunele directe sau indirecte care ar putea rezulta din achiziționarea Produselor oferite spre vânzare pe Site. Vânzătorul declină, de asemenea, orice răspundere contractuală sau extracontractuală pentru daunele directe sau indirecte, cauzate de neacceptarea sau neîndeplinirea, chiar parțială, a unei Comenzi.


Art. 13 – Prelucrarea datelor

Conform Regulamentului UE 2016/679 - Regulamentul General Privind Protecția Datelor GDPR (anterior conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice) SC. Abitarecasa SRL, cu sediul în Orăștie, str. Unirii, nr. 78, Hunedoara, 335700, România, e-mail: info@abitarecasa.ro, Telefon: 0730563215, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J20/769/21.05.2021, CUI 43753533, prin împuternicit Fărcașiu Anca Maria, în calitate de administrator a SC Abitarecasa SRL are obligația de a administra, în conditii de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o alta persoană.



Ce categorii de date prelucrăm?



Colectăm, în general, datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Datele ce vor fi salvate în baza de date SC Abitarecasa SRL sunt: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon, adresa și alte date pentru facturare numai daca acestea sunt oferite în mod voluntar. Refuzul furnizării acestora determină imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online către magazinul virtual.

Scopul prelucrării 


1. Scopul colectării datelor este: prestarea serviciilor în beneficiul dumneavoastră (încheierea contractelor, facturarea produselor achiziționate, onorarea comenzilor, soluționarea oricăror probleme privind produsele achiziționate), reclamă, marketing, publicitate, comunicații electronice.

2. Clientul poate obține întotdeauna informații cu privire la modul în care Vânzătorul îi prelucrează datele personale, accesând Politica de confidențialitate disponibilă pe Site.

Art. 14 - Clauza de salvgardare

1. În cazul în care una dintre clauzele acestor Condiții Generale de Vânzare devine nulă din orice motiv, aceasta nu va compromite în niciun caz validitatea și respectarea celorlalte prevederi cuprinse în aceste Condiții Generale de Vânzare.


Art. 15 – Date de contact

1. Orice solicitare de informații poate fi trimisă prin e-mail la următoarea adresă info@abitarecasa.ro, prin telefon la numărul 0730 563 215 și prin poștă la următoarea adresă:

Abitarecasa SRL
str. DE, nr. 1668, Sebeș
515800, jud. Alba
România

2. Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura, pentru o conciliere interna gratuita cu administratorul firmei Abitarecasa SRL, la adresa info@abitarecasa.ro


Art. 16 - Legea aplicabilă și instanța competentă

1. Aceste Condiții Generale de Vânzare sunt guvernate de legislația românească și interpretate pe baza acesteia, fără a aduce atingere oricărei alte reguli imperative care prevalează în țara de reședință a Cumpărătorului. În consecință, interpretarea, executarea și încetarea Condițiilor Generale de Vânzare sunt supuse exclusiv legislației românești.

2. Orice litigiu inerent și / sau consecință a acestuia, trebuie soluționat exclusiv de autoritatea judiciară din România. În special, dacă cumpărătorul are calitatea de Consumator, orice litigiu trebuie soluționat de instanța de la domiciliul sau reședința acestuia, în conformitate cu legea aplicabilă.